poniedziałek, 7 listopada 2011

lakiery Essence color&go + cienie Inglot

Przedstawiam Wam moje ostatnie nabytki lakierowe z serii essence color&go : 38 Choose me! oraz 76 Hard to resist. Oba mają świetne krycie oraz piękne kolory z miniącymi się drobinkami. Niestety w przeciwieństwie do tego co zapewnia producent, na pewno nie są to lakiery quick-dry.. Nawet po godzinie od pomalowania paznokci można spokojnie spobie na nich coś odcisnąć.





A teraz coś pod kolor : cienie inglot 428P granatowy oraz 117 AMC turkusowy.





5 komentarzy:

  1. ale kosmiczne kolory:)me gusta:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne kolory i cieni i lakierow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten granatowy cień jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne lakierki szczególnie 1!
    no ja dziś dopiero na to wpadłam zeby super glue spróbować i byłam zachwycona bo w ciagu sekundy mi wszystko ładnie pokleił, a ile razy chodziłam z zadziorą i codzinnie domalowywałam ją lakierem zeby nie haczyła haha :)

    OdpowiedzUsuń