niedziela, 13 listopada 2011

Ulubione szminki - swatche

Dziś pokaże Wam kilka moich ulubionych szminek: 



Najczęściej używaną przeze mnie szminką jest znana chyba wszystkim Airy Fairy 070 z Rimmela (pierwsza z lewej). Nie wysusza zbytnio ust, trzyma się dość długo i idealnie nadaje się do noszenia na co dzień.


Kolejna kandydatka to Premium Pink nr 131 firmy Astor. Na żywo jest bardziej czerwona, posiada przepiękne, ale niezbyt nachalne, złote drobinki. Jedyna szminka która nie wysusza mi ust. Cena również zachęcająca - 7,99 ;D



Matowa pomadka w kremie Manhattan - najjaśniejszy spośród dostępnych róż. Zgodnie z zapewnieniami producenta utrzymuje się bardzo długo, nie znika z ust podczas picia/jedzenia, posiada matowe wykończenie ( na zdjęciu jest świeżo nałożona dlatego posiada delkiatny połysk) i intensywny kolor. Jedyną jej wadą jest to że wysusza usta i podkreśla suche skórki.


Na koniec dwa "nudziaki":
   jasny chłodny róż Manhattan 53K - bardzo ładny kolor ale niestety bardzo szybko znika z ust .. 


oraz Rimmel nr 700 Nude Delight - nie wysusza ust, trzyma się dość długo, według mnie bardziej pasuje do ciemniejszej karnacji



 A jakie są Wasze ulubione szminki? ;)

6 komentarzy:

  1. Prześliczne usta:) pomadkowe wszystkie kolory są w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej odpowiada ta pierwsza szminka rimmela, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne usta!
    Bardzo mi się podoba manhatan, ale u mnie bardzo krótko się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ta ostatnia, ostatnio szukam czegoś co nie będzie się aż tak rzucało w oczy jak moje dotychczasowe ; )

    OdpowiedzUsuń