niedziela, 27 listopada 2011

cienie Essence Quattro - 05 to die for


  Dziś recenzja paletki cieni z essence. Są to moje jedyne cienie tej firmy i nie mam porównania z innymi, podobno paletki różnią się jakościowo. Pozytywnie zaskoczyła mnie pigmentacja tych cieni (na zdjęciach nałożone na bazę Virtuala). Cienie dobrze się nakładają, minimalnie się osypują. Kolory są dopasowane, trzy pierwsze są perłowe, jednak nie jest to tak mocna perła jak w przypadku cieni sleeka. Co do trwałości - nałożone na bazę są nie do zdarcia, natomiast nie wiem jak jest bez niej, nigdy nie używam cieni bez bazy;) Za tą cenę jak najbardziej polecam.  







cena: ok 12 zł / 5g

7 komentarzy:

  1. Naturalne kolory są najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeeju, tak ładnie wygląda to zestawienie kolorów, że jutro lecę to kupić ; d uwielbiam takie odcienie! a z essence nie miałam przyjemności mieć jeszcze ani jednego cienia ; )
    u mnie cienie trzymają się długo, dlatego o trwałość się nie boję ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 3 cienie pojedyncze z Essence i jakoś mnie nie porwały, ale ta paletka prezentuje się całkiem fajnie.:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń